Suatu Hari Di Dataran Merdeka

Thursday, August 16, 2012

Suatu Hari Di Dataran Merdeka


Tengah wa godek-godek FB wa.. Terjumpa video lama yang pernah wa upload di FB wa tu.. Tapi video nieh memang ada kenangan. Video nieh time tengah kebosanan. Yang ada dalam video nieh ada Amar Dan Wa. Si Amar nieh suka main gitar. Maklumlah vocalis Band Delude. Sambil tercari-cari tempat nak lepak-lepak overnite.. Akhirnya lepak di Dataran Merdeka. Hurmm.. Agak lama gak la round-round KL cari port. Haha.. Eh.. Kepada Afiq.. Moto hang kami masuk gak dalam video nieh.. Haha.. Moto dalam video nieh kami pinjam. Sebab time tu wa punya moto belum wujud lagi. Akhz!


Sory.. Video agak blurr.. HP murah katakan. Tapi wa ingat.. Time ngah dok petikpetik gitar sambil nanyi.. Ada geng dak pompan ada datang.. Diorang sama aja macam kami. Bawa gitar.. Entah dari mana la depa datang. Wa pon pelik.. Apa-apa pon.. Kami just layan aja diorang nanyi dari jauh.. Kihkihkih.. Akhz! Ini video sudah lama dah.. Time aku dok hostel Kampung Baru Ha.. Tahun 2010 kot..

Link Post Di FB : https://www.facebook.com/photo.php?v=2357327671412

0 comment:

Post a Comment

Copyright © 2012 - 2016 Crew Fathi Blog™

Penafian | Hubungi | Log IP |