Aduhhh! Dah tak tahan dah!!

Sunday, December 21, 2008

Aduhhh! Dah tak tahan dah!!

Punggung dia bergegar, punggung aku juga bergegar. kami sama-sama sudah tidak dapat menahan!
Aku sudah penat me………, masih juga belum sampai-sampai, dan aku pon tak tahan dia semakin lagi tak tahan!

Dia terhentak dan aku turut ikut terhentak. kami semakin tak tahan! kami sama-sama sehaluan
terus bergegar serta bergoyang-goyang macam nak…… aku semakin ligat me………… Arrrrr..aaaahhhhh..! Aduh! aku dah tak boleh tahan dah!

Kerana terlalu lama bergegar dan bergoyang, dia pun tak tahan lalu meraung

Arrrr..aaaah!
Aduh!
Mana tahan!
Arrrr..aaaahhhhhh!
Sampai kuar air mate aku meraung!
Aku pun berhenti dari mengayuh basikal tu!Kami sama-sama turun dari basikal.
Sambil menyangkung, kami memeriksa tayar basikal yang dah pancit tu.

“Aku dah kata, kita tak boleh naik basikal yang tayarnya dah pancit!”
“Nanti punggung kita pon sakit!”
“Kau nie degil lah!”
“Sudahlah! Kita repair aje dulu tayar basikal nieee dikedai basikal”
AkhZ!!!!

0 comment:

Post a Comment

Copyright © 2012 - 2016 Crew Fathi Blog™

Penafian | Hubungi | Log IP |